Will You be there?

Jag sitter och laddar ner lite musik genom undebara google.cn.
Och började ladda ner en massa Michael Jacksson. Har inte haft så mycket av hans musik förut, men snart har jag de låtar jag tycker om.

Eller ja, nerladdningsidan går rätt fort så jag har lyckats ladda ner massvis med skit under senaste timmen.
Och ja, jag är olaglig, men jag sitter åh andra sidan inte i Sverige + att Kina som sagt har laft upp den här funktionen själva.

Vilket gör mig mycket glad.

Nu tänker jag lägga upp en lista här på saker jag fått att jag ska ladda ner, men inte hunnit än.
Och jag orkar verkligen inte skriva ner den för hand:

tocadisco: you gonna want me
 oh the one by dropkick murphys is shipping up to boston
 eagle eye cherry: are you still having fun
 estelle: american boy
 europe: the final countdown
 frank sinatra: come fly with me
 van halen: jump
 j geils band: centerfold
 justice: dance & we are your friends
 golden earring: when the lady smiles
 kid rock: all summer long
anything by fall out boy
 radar love by golden earring
 viva la vida, cold play
 go your own way
 ooooh and the gold!!!
flogging molly: devil's dance floor & what's left of the flag
 shippin out to boston by dropkick murphys i think
 franz ferdinand: take me out
 moby: disco lies
 run dmc: it's tricky (the song from the dance off in white chicks)
 the corals: dreaming of you
 kaiser chiefs: everyday i love you less and less
 good charlotte: i don't wanna be in love
 cake: mrs robinson
 cheap trick: i want you to want me
 haha, chumbawamba: thubthumping
 beastie boys: fight for your right
 and  sabotage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0