VIP och nyöppning

Häläna mår toooooooooooooooooooooooooooopppen!

Vi har varit på en klubb som heter Heihei som hade premiär ikväll
Odch Ooooooooooooooooj vad det var roligt!

Jag har dansat i 4 timmar, och mina fötter gör smått ont nu när jag har haft högklackat på mig i 2½ timme... Sen bytte jag till en killes allt för stora skor... Men sen fick jag tillbaka mina converse, så då var jag nöjd..
Men jag tror nog jag kan räkna med lite huvudvärk och träningsvärk när jag vaknar om några timmar.

Beijing is AWESOME!!

träffade även en svensk kille som jobbar i Taiwan som Hacker.. Ja, han kan även gå in på personliga konton hos Swedbank. rolig människa

Nu sk ajag sova. gonatt.. Jag har druckit Whiskey med grönt och rött te.. Det är så vi gör det i Kina!!

PUSS

OBS här är kockan typ 5 på morgonen.. ifall ni undrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0