They call me Her

Ja, jag har laddat ner That's not my name med The Thing Things.
Ska ge den till Jonas sen när jag kommer hem.

Det går fortfarande inte så bra det här. Jag har lite mer att göra, men känner mig fortfarande inte sysselsatt.
Sa jag igår att jag ringt om sommarjobb nu? Ringde och sökte i Hemtjänsten hemma i Askersund.
Igentligen skulle jag vilja ha och prova på något annat jobb. Men ja, ni vet hur det är när man har kommit in någonstans. Det är lättast att bra vara kvar där.

Fast jag trivs galet bra i där jag har jobbat, hoppas (och vet) att jag kommer komma tillbaka dit till sommaren, och människorna är så gulliga.
Ska bli intressant och se hur det är med alla omorganisationer de ska göra i vår.
Hon jag pratade med berättade även att det saknas 9 heltidstjänster i Askersunds komun, så det finns ju en chans att jag faktist kan jobba medans jag pluggar i höst!
Isåfall har jag snart råd att flytta hemifrån.

Det kommer bli konstigt att flytta hem efter att inte ha bott hemma på riktigt på 3 år. Iof var jag ju hemma 3 månader i somras, men är det samma sak??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0