Svårt att ta in

Ja men alltså.
Folk som inte bott i Kina/asies osv tycker ju att alla ser likadana ut.
Det tycker inte jag.

Men nu satt jag och Sunny och diskuterade våra chefer, och hon säger de magiska orden.
För mig ser alla utlänningar likadana ut (Inte på svenska dock ;))

Jag tänker aldrig på att det faktist kan vara så att kineser ser lika skillnad på oss som vi gör på dem.
Samtidigt så tycker väll jag att västerlänningar har fler olika ansiktsdrag än kineser.

HUm, helt otroligt.

Det är som de som tar fel på mig och en tjej som heter Marissa.
1. Hon har brunt hår, jag har svårt.
2, hon har krulligt hårt, jag har rakt.
3. Hon hänger med helt andra människor
4. Visst är ingen av oss smal, men vi har verkligen inte samma kroppsbyggnad :S

Jag blir faktist lite smått irriterad när de tar fel på oss, men vad kan jag säga?
Jag kommer inte ens ihåg hur våran städerska ser ut.
Men nog tycker jag att man ser skillnad på både västerlänningar och kineser/asiater över lag.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Visst ser man skillnader!!

2010-02-02 @ 09:59:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0