Sunday Bloody Sunday!

Idag är det toppenväder i Beijing!
Runt 14 grader varmt i solen, och ja, härligt härligt.

Jag ska försöka komma iväg och simma snart tänkte jag. Jag hoppas på att gymmet har öppnat igen efter allt firande.

Inatt drömde jag en massa konstiga drömmar, min favorit var när jag drömde att spettmannen var tillbaka!
Jag saknar dem lite.

Jag sitter och tittar på The Tudors.
En serie som handlar om Kung Henry den.. III? Nej jag kommer inte ihåg vilket nummer. Iallafall, 1500 talet England, mannen som blev galen, och far till drottning Elisabeth I.
Serien är väldigt bra, men man kan samtidigt fråga sig hur de lyckas att göra en hel serie om honom. Och vad är sanning i det, och hur mycket som bara är påhittat för att få ihop en serie.
Det är ju ändå en hel del viktiga saker som nämns hela tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0