Skrik!

Jag vet inte riktigt vad som är fel just nu, men jag känner mig allt annat än glad.
Helt ärligt är jag på bristningsgränsen till att börja gråta.

Jag har inget förtroende för min chef och arbetskamrat efter hur de betedde sig förra veckan.
Det slutade med att de satt och pratade porr och nakenbilder under arbetstid, med mig brevid.

Jag kan vanligtvis skämta om sådant och vara den som börjar vara lite elak och grov, men nej, Inte min chef, och absolut inte 2 st fula jävlar som tydligen hatar hela männskligheten förutom dem själva.

Jag känner någon slags avsky emot dem, Smått aggressiv.
Om det har något att göra med gråtkänslor vet jag inte.
Jag kanske har sovit för lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0