Skadeglädje.

Ja, jag har haft hemskt mycket skadeglädje när folk berättat om minusgrader och snöfall i Sverige (Dock inte att det kommit så mycket snö att det blivit kaos)
Men i fredags kväll så hände det...
Jag fick bita mig i läppen och fälla en tår.

Det hände när jag och Jonas var på väg hem ifrån krogen (som förövrigt var en trevlig kväll, förutom att Jonas lyckades få i sig lite väl mycket, så alla trodde han var min pojkvän. Pffts)
Jag skrek ett långt Neeeeeeeeeeeeej i min förtvivlan, jag stampade i backen som ett litet barn, jag blev hysterisk... Det började att snöa.

Det blev inte bättre under lördagen då det blev slask och skitigt överallt, och söndag vet jag inte så mycket om.
Idag är det fortfarnade skitigt, men det är lite torrare iallafall.

Jag vill ju ha vår, det här ingick inte i min plan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0