Så nära...

Det var så galet nära att jag satt och höll andan...

Mina kära vänner. Jag har nu gått på pubquiz i 2 år, och har ännu inte vunnit.
Vi har varit 1,5 poäng ifrån, och igår, ojoj, det sved hårt. Vi var 1 poäng ifrån att vinna.
Hade vi bara svarat rätt på ädelgaserna, så hade vi haft en chans.

Det gör ont, jag vet inte hur jag ska komma över det här nederlaget, men de lovade mig att vi skulle vinna nästa vecka. Jag hoppas de har rätt :P

För övrigt så är Maria tillbaka i Beijing nu.

Och imorgon firar jag 2 år i Kina. Wiiiie.

Vi har så mycket att göra på jobbet att jag sitter och lyssnar på Africa - Toto och målar naglarna.
Det här suger, jag vill ha ett aktivt jobb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0