Robins Framtid

Jag brukar fundera på vilka som läser min blogg.
Jag vet ju minst 3 som läser mig blogg, men vilka resterande är vet jag inte.
Så därför är jag nu lite lömsk och lägger ut det här inlägget i hopp att få reda på om Mr Robin G läser eller inte :P

Jag och en kompis, låt oss kalla henne V för att Robin ska bli hemskt nyfiken på vem jag pratat med, satt och pratade om framtiden och livet osv. Så kom vi in på vad vi söker osvosv.

Hur som helst kom vi helt plötsligt in på vem Robin då kommer gifta sig med i framtidien.
Mer än så kan jag inte avslöja ;) Förutom V tror han får 2 flickor (som jag och V absolut måste bli förebilder för) Medans jag tror han får 2 pojkar.


Nu kanske ni undrar varför jag skriver det här?
Men jag tycker det är så SJUKT roligt att jävlas med honom, för han är jordens mest nyfikna människr!
Till och med mer nyfiken än vad jag är ;)

Så, nu får vi se hur lång tid det tar innan det kommer in några uppgifter om snokande. ;) Jag har mina spioner ute och lyssnar med stora öron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0