Rått...

Det är grått och kallt.
Hela Beijing gick ifrån att vara glatt och skönt till.. De här?

Det har varit vädligt mycket att göra, och  jag har inte ens hunnit med och äta lunch idag. Så just nu har jag ont i huvudet och känner mig gnällig.

Jag simmade igår, och det var så galet skönt! Ja förutom det kalla vattnet, men det är smällar man får ta.
Ikväll var tanken att jag skulle åka till Sanlitun med Cat och dansa och ha lite kul, men jag tror verkligen inte att jag orkar eller känner för det :S

Imorgon ska vi ha hejdå/födelsedags/välkommen tillbaka fest.
Folk har äntligen börjat komma tillbaka till staden, men tyvärr så ska Mimmi lämna oss...
Hon ska flytta ner med sin kinesiska pojkvän till Chengdu... Och vi kommer sakna henne otroligt mycket.

HUmm.. Förövrigt så målade jag mina naglar igårkväll, och de ser faktist helt okej ut.. svarta dock, men det såg inte så illa ut som jag trodde att det skulle göra.

Jag går av känsla och rekomenderar er att lyssna på Bad day med Daniel Powter.
Min dag kan bara bli bättre. Hoppas jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0