Pinsamt.

Ny har även Pyro blivit lite för tekniska.
Behövde bara ringa och säga mitt telefonnummer så visste de vart jag bodde.
Har vi beställt därifrån för ofta, eller har de bara blivit tekniska??

Nyåret var TOPPEN.
God middag, trevlig sällskap (även om jag önskar att jag åkt till amerikanerna i Guolou).

Kvällen slutade iallafall att vi gick till propaganda och dansade natten lång, fram till kl 5 för att vara exakt.
Det känns lite i låren ;)

Träffade den trevliga fransmannen igen, han är väldigt söt, fransman/kines. Fint hår.
Annars så är det väldigt tomt.

Och 16 min fyrverkeri i Askersund?
Hoppa upp och sätt er någonstans, här pågick fyrverkerier 6 timmars tid :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0