Nya pojkar...

Ja. Nu är vi 5 tjejer på jobbet. 4 kineser + mig.
Och resterande 30 anställda är pojkar.

Och nu blev jag precis presenterad för en ny dansk som jag inte alls hörde namnet på men JÄVLAR!
Han hade ett fast handgrepp så han knäckte min stackars handled.
Helt seriöst. Jag har ont i den :S

Tydligen ska det snart komma en tysk och sitta brevid mig.
Hoppas lite på att han är söt, frågan är bara hur mycket jag kan sitta och göra en massa blaha på jobbet nu ;)

Fast TOKSKÖNT att jag ska ha någon att jobba med under nyåret.

För snart ska vi fira kinesiska nyåret. Yeeey! Fyverkerier dygnet runt i 1 veckas tid. Yeeeey! :(
De har börjat pyntat för det lite här och där, ska ta med mig kameran och visa er någon dag.

Den 13 feb faller nyår på iår och då är det MITT ÅR :D Wiiie! Jag är en liten tiger! 老虎!! gammal tiger står det iof. Vet inte varför de säger gammal innan, men jaja.
Iallafall så måste jag gå ut och leta efter ett smycke snart som jag ska ha på mig ett helt år. Blir nog ett till rött band rund handleden med en liten jadésten i.


http://v.youku.com/v_show/id_XMTE5NzQ1NTY=.html

Ni får lyssna på den här sången så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0