Mys i soffan med skräckfilm

Ja, det var jag och Jonas som hade lite sambomys... Jaja, kombo, men jag gillar ordet sambo bättre :P

Iallafall så låg vi i soffan och tittade på den senaste skräckfilmen Paranormal Activity.
Jag blev måttligt besviken. Själva filmen var väldigt bra, men lite förutsägbar.
Dock höll jag på att krypa igenom soffan när man hörde fotstegen i trappen som kom närmare och närmare.
Annars så njaa. Inte i topp 5 bland skräckisar där inte.

Men som sagt, värd att se, för den var ändå bra.

Idag har jag något så otroligt som röda läppar :S
Och det har hållt sig relativt bra hela dagen! Det var ju där efter apelsinen som jag var tvungen att smeta på lite nytt, men annars så.

Annars så är jag för blev för mitt eget smink just nu, galet blek.
Men vem vet! Om 1 månad så bär det förhoppningsvis av till solen för några dagar! Då kommer jag vara en kräfta istället.




Soffmys med Sambo Jonas som är tillbaka i Beijing och lite ledsen att hans flickvän åkt hem.


Kommentarer
Postat av: Arg Finne

Nu plir jak förpannat! Vi sulle ju titta pa den tillsammans... Letsen är kanse rätt yttryck.

2010-02-07 @ 12:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0