Majs + Choklad=?

Ja, ni hör ju på blandningen... Skulle ni äta det?
VA VA VA?! Ska det va så?!

Nej! Det skulle vi normala människor inte göra, men vad tror ni då att kineserna gör?

Jo men de tänker. Hmm, undra ja vad vi kan hälla ner i chokladen så det smakar bra, och så tänker de:
Röda bönor, majs och ärtor. Mmmm! Måste bli helt underbart gott!

Och tänk om det stannade där, att de bara tänkte, men det gör ju inte det.

....

De provar det även!

Jag vet inte varför, men vi alla hade fått godis på jobbet, och min erfarenhet sa till mig ÄT DET INTE!
Vilket jag inte gjorde, tills för en stund sen då jag behövde en sockerchock, och vad fick jag?
Min värsta smakupplevelse av choklad + dålig andedräkt.

Jag blev så besviken, och så sugen på choklad... :'( Jag önskar att de sålde choklad här som inte smakar socker, konstigheter eller bara ingenting.

Kanske skulle gå till Subway efter jobbet och köpa en chokladkaka. De smakar iallafall choklad.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0