Jag är en ängel som kom tillbaks...

Jag har en sådanhärra grop i hakan som jag avskydde när jag var yngre.
Jag skämdes så otroligt mycket för den (gör väll fortfarande ibland)...

Men sen så sa en tjej här i Kina något så gulligt att jag lärde mig att leva med den.

Människor som har en grop i hakan har varit Änglar som kom upp till Gud, men så sa Gud: Nej du är inte färdig på jorden än, tillbaks med dig, och så tog han sitt pekfinger och satte mot hakan och puttade ner ängeln.

Kanske dags att jag börjar tro på mamma när hon säger att jag är född genom jungrufödsel ;)

Nej skämtosido.
Sitter och kollar på en artickel om Krisit Brud.
Jag försår inte riktigt hur man kan vara så besatt av en gud, att man sen kan börja kalla sig Krisit Brud, och sen, ja.. Usch, jag får rysningar i hela ryggen när jag tänker på människor som är så djupt troende.
Kanske bra att hon tog och sa ifrån sig det där och går vidare med livet. Trist stämpel att ha livet ut bara.

Sorry alla där ute, men det är så det ligger till.

Min far brukar påpeka något om att folk hellre tror på en gud än på sig själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0