It's gonna take alot to...

...take me away from yoooou!

Jag är helt fast med Toto - Africa.
Det försvinner inte ur mitt huvud, och jag börjar tröttna på att ha samma sång i huvudet i flera timmar.

Dock en rolig sång att sjunga under tex kareoke, vilket jag hoppas att vi ska gå på snart. Wiiie.

Pratade precis med min chef och sa att jag vill jobba under det kinesiska nyåret och att jag vill ha en vecka ledigt i mars för att åka till Thailand (eller Vietnam, eller Philippinerna) Beror på vad som är billigast.
Sen får jag även min lön på fredag. Yey!

Förövrigt så är dagen helt ok. NÄr jag lämnade Wu imorse så var det disigt och dant, men här nere i Dawanglu så skiner solen och det är några grader plus i solen.
Dock hörde jag ett förfärligt rykte om att det kommer bli kallare och kommer SNÖ!!

Fan!

Varför kommer det alltid snö till det kinesiska nyåret så det blir kaos? Varje år!


http://v.youku.com/v_show/id_XOTc4NzM5MzY=.html

Toto - Africa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0