Het korean...

Och då menar jag verkligen het!
Lite av en dröm, lite som något man kan titta på, men aldrig röra.

Jag stod i baren och såg de röda converseskorna gå över golvet. Börjar automatiskt höjja blicken över hans mörka byxor, röt rutig skjota, snyggt hår, ca 180 lång.

Han var SÅ fin!!

Ack ackack... Tänk om man vågade prata med honom ;)
Annars var kvällen helt ok. Inget speciellt, inget överdrivet roligt.
Dock luktar hela jag rök, och mitt nytvättade hår luktar unket!

Det är då jag saknar att gå ut på krogen i Sverige där man inte får röka inne.
Men jag gissar på att jag blivit så van med röken här ändå, för jag märker inte av den.


Sa jag att jag firar 2 år i Kina idag?
Maria påstår att vi åkte innan, men jag minns faktist inte. Får ta och kolla upp det. :S





Jag lever iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0