Helgen

Ja, jag kan ju dra lite snabbt att helgen varit toppen!
Men på tok för kort.

Jag vaknade faktist 9.30 i lördags morse och låg vaken tills klockan ringde.
Och isfestivalen?
Den var TOPPEN!!

Det var massvis med fina isstatyer, hus och ja. Jag tog massvis med kort, men det är svårt att ta rättvisa bilder på is. Men ni kan alltid se dem på www.niihm.bilddagboken.se
Jag kommer att lägga upp här någongång.

Månen var vacker när vi åkte hem.
Jag gick hem och beställde pizza och tittade på första säsongen av sex and the city.
Vad dålig serien var i början?

I söndags satte jag kl på 10 men låg och drog mig i sängen tills kl 11.
Gick och simmade, gick och kollade på en lägenhet åt Maria, och sen Open mic.

Och OJ! Det var en kines som sjöng och OJ!!!
Det var en röst jag skulle vilja ha i en liten box som jag kan öppna och bara lyssna på. Helmys!

De andra var också jättebra, förutom ja, en helgalen kille som jag funderar på har något fel där uppe.
Han vill, han försöker, men det går liksom inte.
Hans skämt är bara så man undrar vad det är för fel på honom. Han sjunger hemska sånger och ja.. Han kan inte sjunga heller...


Jonas är tillbaka föresten. Så nu har lägenheten varit full i några dagar, men det funkar.


http://v.youku.com/v_show/id_XMzg0NzMyODQ=.html
  
Viva la Vida - Coldplay




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0