Hash

Ja, det är vad som stank i våran hiss igår, och det var inte lite heller.
Det var som att gå in på krogen för 4 år sen när man fortfarande fick röka, man gick liksom in i en vägg.

Sen när jag kom ut ur hissen så luktade det pannkakor, varvid jag blev lite misstänksam...
Men när jag kom in i våran lägenhet försvann alla dofter och det luktade bara... Ja, ingenting direkt.

Jag väntar på att kl ska bli 17 (10) så jag kan få ringa en kund, och det är 12 min kvar.
Sen är det bara 1 timme kvar tills jag får gå hem för idag.
Då blire Lush + Kycklingsallad + Pubquiz.
YEY

Jag har bestämt mig för att nu är det dags...
Det var ett helt år sen sist, men nu, nu har jag tagit mod till mig att göra det igen.
Och den här gången ska det bli bra...

Jag ska gå till en kinesisk frisör...
uschamig vad nervös det gör mig, men jag måste verkligen klippa håret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0