Grejjen med att dejta kinesiska tjejer.

För det första så får jag börja kl 12 den här veckan. Yeey!
Får fortfarande samma lön, men jobbar 2 timmar mindre.
Dock så pågår det nog endast den här veckan, men jag är glad så länge som det varar.


Annars så fick vi våran chef att signa upp på Weliveinbeijing.com, som började som en social sida, och nu är en dejtingsida.
Väldigt roligt. Så nu har jag suttit och lyssnat på pojkarna som pratar om både det ena och det andra i att dejta kinesiska tjejer.
Jag säger bara patetiskt. Inte av anledningen att de vill dejta dem, utan på sättet de ser det hela.

Som att dejta dem för att de är lättare att få.
Och och jaa.. alltså suck.

Jag kan inte ens beskriva det just nu.
Jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0