Frukost + Coldplay

Hur kommer det sig att varje morgon när jag äter frukost kl 8.30, så håller jag på att dö utav hunger kl 11?
Och enligt min plan som jag gör för mig själv för att överleva en stillasittande dag är att jag inte ska äta lunch förens kl 1. Ser ni mitt problem?

Känner mig iallafall duktig som ÄNTLIGEN har lyckats vant magen med att äta frukost innan jag går 15 min till tunnelbanan och sen 1 timmes tunnelbana, och jag mår inte illa!
När jag gick i gymnasiet kunde jag knappt äta en macka innan jag tog bussen till skolan förens jag mådde jätteilla.

Kan det faktist vara så att jag har blivit av med all denna åksjuka jag lidit av i alla år?

Jag har en liten Coldplay-morgon. Sitter och lyssnar igenom deras låtar och funderar på om jag ska ladda ner lite skivor med dem (HAHA! Här i Kina "får" vi göra det!)


Självklart är det låtar som Viva la Vida, Creep och Yellow jag vill åt.

Förövrigt så upptäckte jag att jag inte har vare sig Nirvana eller Mickeal Jacksson på dator eller iPod. Hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0