Förmiddagsångest = Banan

Jag har 2 minuter på mig, sen är det iof inte förmiddag längre.
Jag var hungrig, och så åt jag en banan, och eftersom jag inte känner för att gå ut och köpa någon lunch som jag ändå inte äter upp så tog jag ytterligare en banan, men usch, den gick inte alls ner.
Började må smått illa istället.

Igentligen borde jag gå till mataffären och handla mat och laga ikväll, men neeeh, jag ska gå och simma för första gången på 2 veckor!
Tror det är en anledning till att jag haft så ont i magen och trött på senare tiden, jag har ju knappt rört mig mer än till tunnelbanan och tillbaka. Men tack och lov så är gymmet öppet igen.
Jag ska även ta tag i att hitta en trevlig promenadrunda, en som inte är så nedrans tråkig och går rakt fram hela tiden! (kvarteren i Beijing är hemskt långa och raka)

Annars händer inte så mycket. Just nu kanske det lutar på att jag kommer hem till Sverige den 10 maj iallafall, som jag har bokat. Beror på.

Men ni vet ju hur jag är, det går från dag till dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0