Fniss! ^^

Middagen med Rich blev intressant.

Jag skulle bjuda honom, eftersom han bjöd mig sist. Men resturangen vart stängd. så då skulle vi gå och äta Hotpot, men sen ångrade oss eftersom ingen var riktigt hungrig.
Jamen då delar vi på Pizza tyckte han, och bara det inte är Pizza Hut tyckte jag.
Men stället var stängt.

Så det hela slutade med att vi gick och köpte bröd och gick hem och åt en soppa han hade lagat dagen innan, så i teorin, blev det han som bjöd på middag ändå, fast att jag köpte brödet. ;)

Men Oooooooooooooooh vad han är snygg. SUCK!!!

Jag blir så trött på mig själv. Men ja, det är få som träffar honom och inte blir charmade.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Soppe å bröd e ju inte fyskam!

2010-02-10 @ 11:01:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Vivan

Anar jag en liten romans mellan raderna och mat???

Kramen!

2010-02-10 @ 21:00:28
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0