Fan!!

Det är max 10 grader på kontoret, och jag tog inte på mig vinterjacka idag!

Jag fryser så det gör ont, och mina fingrar börja stelna.
Jag har försökt att få igång på värmen, men fattar inte riktigt hur det funkar. Kinesiska saker är så knas.

Plus att våran kran i köket läcker, så vi har stängt av vattnet, så jag hann inte duscha imorse.
Och efter att ha lyckats somna kl 4 inatt så var det grymt jobbigt att gå upp kl 8 vilket blev att jag gick upp halv 11, hoppade i kläder och lite mascara, sen åka iväg till jobbet.

Min chef sa att det var lugnt, för natruligtvis var han inne före mig idag.

Tysken är inte här, troligen kom han imorse men inte hade någon nyckel, så han vände nog och åkte hem.

Sen håller mina conversskor på och gå sönder, så jag måste köpa ett par nya, vilket jag inte har lust att lägga ut pengar på nu.
Det roligaste i mitt liv är att jag sitter och kollar upp resor till Vietnam. Hoppas på att hitta en resa under 2000 kr.

BLaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0