Det finns folk, och så finns det...

Kineser...

Jag tänkte bara dela med mig av min morgon, när jag stod och skrattade för mig själv.

Jag åker ju då linje 10 och på linje 10s 17 stopp så går man av på vänster sida förutom 2 st i mitten av hela resan då man ska gå av på höger sida..

Det är alltid folk som står och ställer sig vid den vänstra dörren, fast att de säger att man ska gå av på höger sida. Och de ser alltid lika roliga ut när de inser att dörren inte öppnas där de står.

Roligast var idag då två damer stod vid den högra porten, och när dörren öppnades bakom dem, så trängde de sig förbi och skulle mot vänstra dörren? Och när de insåg att de var fel så fick de skynda sig av vagnen innan dörrarna stängdes.
Tsss.

Sen när jag gick av i Dawanglu och skulle ut så är det 5 eller 6 sådannadära man måste ta sig igenom med kortet för att komma ut.
De som är aktiva lyser fgrön med ett v (ni vet på snedden) och de som inte är i bruk visar ett rött x.

Imorse var den en, 1!! av de låt oss säga 6 dörrar som inte fungerade, och naturligtvis var det en kvinna som gick till den och blev SKITSUR när det inte funkade! Och hon stod kvar när jag gick runt hörnet. Kopplade liksom aldrig.

Jag får skratta när folk håller på så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0