But I can't take a change...

on a chick like yoou.!!

Mjo, ni förstår att jag har en liten ABBA period just nu.
Faktum är ju att de gjort mycket bra musik, som tex Does your mother know.

Annar händer inte så mycket. Jag har ont i magen, och jag tror det beror på mjölken jag äter till gröten på morgonen. För det är nästan samma tid varje dag som det börjar göra ont i magen.
Suck.

Annars så är det en fin dag i Beijing idag med.
Det är ju onsdag idag, så det blir pubquiz ikväll igen och säga hejdå till Ran som åker hem till... till... Ja vart är han ifrån? Israel? Eller, Huum, nu blir jag ju hemskt osäker.
SHIT! Tur att han inte kan läsa bloggen ;)

Anyway, det här med namn är något jag har svårt för. Som jag kommer tex inte ihåg vad killen brevid mig heter fast att jag frågat två gånger. Har ingen aning om vad den nya dansken heter, för det enda jag kunde tänka på vad att han har ett på tok för hårt handgrepp så det knakade till i min stackars handled.
Plus att jag fortfarande säger fel namn till mina chefer fast att jag vet vad de heter.

Det här med namn är svårt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0