Att lura en kines

Det är väldigt roligt faktist, för man kan säga nästan vad som helt och de tror på en.

Igår när vi hade varit och simmat så gick jag och Cat till fruktmannen för att köpa jordgubbar och annans.
Då frågade han om vi bodde ihop, och jag sa nej, och då frågade han om vi pluggade ihop, så jag sa nej.
Då frågade han hur vi kände varandra...

Snäll som jag är så svarar jag,
Det gör vi inte, hon såg mig på gatan och sprang ifatt mig och började prata. Nu vägrar hon att gå!
(OBS! på kinesiska dårå ;) )

Och fruktmannen som inte vet att Cat kan bättre kinesiska än hon kan, trodde på mig, för jag såg helt allvarlig ut.
Men Cat hon bara skratta, så tillslut sa jag att jag skojjade och att vi var vänner.

Jag hade jättekul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0