Å, Ä och Ö i internetvärldens värld.

Jag sitter och uppdaterar texten och bilderna på våran hemsida (komiskt eftersom jag är helt oteknisk och inte ens kan fixa så min blogg ser bra ut).
Iallafall. Jag satt i minst 10 minuter och försökte ladda upp en bild, men det fungerade inte.
Och jag blev bara mer och mer frustrerad då jag insåg att alla andra bilder gick utom denna!
Så jag sväljer tillslut min stolthet och frågar tysken brevid mig om han kunde hjälpa mig...
Han ser då på en gång att jag döpt min bildfil till "Total Lösning"

- Well, the strange letter you have in the secound word. The o with dotts on? That's the reason...

Jag fyller då i med gnällig röst. Snälla säg inte att internet hatar mig SÅ Mycket...

Och tror ni inte det var anledningen?! VA VA VA!

Nu sitter jag här skamset och tittar på medans de andra filerna laddadet upp, som inte innehåller några å, ä eller ö...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0