3.de plats och kanelbullar.

Jopp, vi vann inte, utan hamnad på tredje plats och fick en bucket med öl.
Men eftersom jag inte dricker öl så fick jag en drink utav Dave.
Annars så var vi 5 st som köpte en flaska rysk vodka och delade på istället för att köpa drinkar, vilket vi tjänar på men samtidigt resulterar i att jag kommer ha en jobbig huvudvärk imorgon.
Njaa, inte så jobbigt, men jag är helt slut i hela kroppen.

Mimmi har bakat kanelbullar idag, och hur hon har lyckats med det har jag ingen aning om.
Men det smakade jättegott!

För- och nackdelar med Kina är att det inte finns något gott fikabröd.
Det är ju chokladkakorna på Subway om man ska välja någonting, men de kostar 3 kr styck, så det har man inte råd med så ofta.

Nej. Jag ska upp och börja jobba om  timmar, har jag tur så kanske det händer mer på jobbet imorn.

Trist att så många lämnar Beijing just nu... Det är samma visa varje halvår, folk kommer och går, och Beijing består...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0