Stackars Stackars.

Jag lovade henne för en vecka sedan att jag skulle börja skriva dagligen.
Men sen när jag försökte logga in dagen efter så hängde sig det hela tiden, så jag kom inte in på bloggen.

Därför kör vi nu en snabb genomgång.

I fredags åkte jag till Örebro och hade en trevlig kväll med S och E.
Sen skulle jag köra S bil och hämte hennes syster, och tror ni det gick då?
Det var en upplevelse i sig.

Så firade vi min brors 30 årsdag i lördags. Jag bakade en fin rosa tårta ;)

I söndags så.. Huuummm... Vad gjorde jag då då. JOMEN JA!
Jag var ute och gick i närmare 3 timmar! Jätteskönt, sen hade jag lite träningsvärk på kvällen.

I måndags så gjorde jag något. Men vad var det :S Jag vet att mamma kom hem på kvällen, och vi tog en promenad innan jag åkte till M&T för att prata en stund.
Jajust det, jag var i skolan. Så var det.

Igår så var vi först ute och gick i 2,5 timme, sen så oljade mor och jag in våran utealtan.

Och så ja.. Idag åkte vi ner på marken, och inte var det något att ha.

NU har jag lite kramp i foten, men ska strax gå ut och gå.
Sitter och tittar lite på vänner, och vill verkligen ha ett glas vatten.

TÖRSTIG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0