Hörreni... Det här med bloggandet?

Jag läste om att de ska börja kolla upp vissa bloggare om de skattar för rätt saker osv.
Jag är själv inte så insatt att jag faktisit förstår vad de ska skatta för, och jag läser inte heller deras bloggar, så jag vet inte riktigt hur ståra de är. Självklart vet jag när någon säger deras namn, att de håller på med bloggandet, men vet inte om vad eller någonting.

Det jag har sett av vissa av dem på tv, så tappade de mitt intresse och respekt av anledningen hur de yttrar sig mot sina med människor.
Självklart finns det MASSVIS som irriterad och så, men man måste ibland tänka på vilka man egentligen skadar. Alla mår inte bra utav att få ta emot sådan skit de inte bett om att få.
Jag tror man måste ha stängt igen många känslokanaler för att lyckas läsa och höra så mycket skit om sig själv, och bara ignorera det.

Är det verkligen mänskligt?

Hur många videobloggade innan de såg P göra det i One Tree Hill?
Vad får man ut av att lägga ut sitt privatliv, utan att verkligen ha någonting att berätta om?

Vad får jag ut av att berätta om exakt vad som händer i min dag på en blogg?
Det ringer jag väll ändå och berättar för mina närmaste vänner eller mamma.
Nej, då det verkligen är kul att skriva, är å man faktist har något roligt att berätta.

Jag har inte skrivit sen jag kom hem till Sverige igen, för det finns inte så hemskt mycket att berätta.
Men jag tycker det är smått tråkigt att inte skriva ändå, för det är lite roligt ibland.

Iallafall, det här var inte alls vad jag skulle skriva om, men det stack iväg lite.
Nu ska jag sätta upp en hylla så jag kan packa upp resväskan.

Har även renst min garderob på kläder som ska skänkas imorgon.
I förrgår satte jag upp den stora budda tavlan på min vägg, och denvar större än vad jag kom ihåg att den var.
Och bara så ni vet...

Den gula och det gråa var inte toppenfint ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0