Smogg över staden...

Jag ser knappt till byggnaderna där borta.
Jag kan inte säga hur långt det är, för jag kan inte bedömma avstånd. Men några x hundra meter.

Ikväll är det tänkt att jag ska möta upp Rich och äta middag. Sen ska vi ta oss till ett hotell där Tavey ska ha födelsedagsfest. På ett hotellrum? Damn!

Iallafall. Jag hoppas att jag kan hålla mig vaken ^^. Sitter på tok för mycket, jag sitter nästan mer än jag stod när jag jobbade i hemtjänsten. Då förstår ni att jag sitter mycket! För där står vi mestadels.

Iallafall. Det jag ville få fram är att det är jobbigt att bara sitta...

Sen var inte den där killen här som jag ställer alla frågor till. (OBS! Han har skaffat sig en snygg tatuering)
Så det blev lite jobbigt där ett tag. Men nu har det löst sig.

Annars så jaaa... Klantiga jag råkade släcka lyset för en stackare som satt på toaletten. Sen glömde jag tända den igen. :P Tog en stund innan det slog mig.

TADAAA! Helena i ett nötskall :)


Men nu har jag inte alls tid att sitter här. Jag skulle vara klar med sida 20 var mitt mål för dagen, och jag är bara på 15. Men det är JÄTTESVÅRT ibland!
Jag förstår vad som står, men inte hur jag ska skriva. Då blir det att sitta och söka på internet tills man kommer på en bra lösning.


Tillbaka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0