Jeg taler ikke dansk

Så då är ju frågan om varför jag försöker tvinga mig själv till att översätta från Danska till svenska..

Nej vänta? Jag tvingar mig för att jag behöver ha pengara, för att jag faktist vill stanna i Kina.. Eller hur vart det nu?

Skämtosido. Klart jag vill stanna här, än är jag inte klar. Speciellt när jag har så mycket söta pojkar på jobbet. ;)

Jag orkar faktist inte skriva idag, jag har dessutom inget att berätta. Somnade direkt i soffan igårkväll när jag kom hem, låg nedbäddad i sängern redan vid 22-tiden. Något som inte hänt på länge.

Idag har jag blivit klar med alla produkter, så nu har jag bara lite smågrejjor kvar att översätta (innan jag börjar med manuallerna) Och ja.. den här danska texten. Iiiih!!!

I helgen eller ev veckan efter så måste jag införskaffa mig ett elektroniskt lexikon, vilket jag har sagt att jag ska göra i 1,5 år.. Eller 2,5 faktist, men nu är det dags, eftersom jag inte pluggar längre så måste jag ha det till hjälp. Mina arbetskamrater är jättegulliga och hjälper mig så gott de orkar.

Åkte tunnelbana hem med en tjej igår som inte kan engelska, nådigt jobbigt, men vi lyckades (Även om jag bara nikade ibland fast att jag inte förstod) Men hon kommer inte ifrån Beijing, pratar jättefort, Det blir jobbigt ibland.


Och det här med utmaningen?? Nu ligger jag risigt till, för den ska avra klar imorgon, men när jag var och shoppade i helgen så glömde jag sätta i minneskortet!!!!!!!!!!! Jäkla skit!! Så jag kan inte kunnat fånga det på film ännu. Vet inte hur jag ska lyckas att göra det tills imorgon. :S


Nu ska jag lägga ner.
Hej!

Kommentarer
Postat av: johanna.

helenaaa, du ligger lite risigt till ;)

men du, vi får väl ha överseende. så du kan få en vecka till på dej (: <3

2009-09-22 @ 19:43:34
URL: http://j0hannalarss0n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0