Halsont och trötthet.

Ja, det här att åka tunnelbana på morgonen gör mig väll inte så jättemycket. Men det är tack varje det som jag håller på att bli förkyld. För i Tunnelbanan så rör sig endast luften med hjälp av AC, men det är ändå samma instängda luft som rör sig, vilket min kropp tycker var lite jobbigt.

Förkyldning = Inte roligt!! Känner mig även lite febrig. Jag tycker tillochmed lite synd om mig själv :'(
Funderar faktist om jag ska gå upp och fråga om jag kan få avsluta det sista hemma, så jag kan åka hem och bädda ner mig, för just nu är inte tunnelbanan så blockad som den kommer att vara kl 6.

Jag har inget att säga, tänkte bara lägga upp en artickel där ni kan gå in och se på bilderna ifrån när de flög här över.. Ja gör det, det låter fint.

Baskilusker!

http://www.thebeijinger.com/blog/2009/09/21/There-s-NO-escape-Airport-Closes-for-October-1

http://www.thebeijinger.com/blog/2009/09/21/Celebrate-Now-Jet-Fighters-Over-Beijing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0