Äntligen!!

Igår satt jag i ca. 1 timme och försökt få igång min stackars blogg, som jag ett tag trodde att Kina hade blockat! Och när jag äntligen lyckades skriva ett inlägg så fick jag inte spara det.

Men nu.. idag så får jag skriva. YEey!


Jag har lite smått panik då jag i fredags inte fick någon lön för augusti månad, vilket jag verkligen behöver.

Allt verkar gå så fel just nu?

Först det här med att Kina stänger deras flygplats 1 oktober, Meeeen, Emelie kommer innan de stänger, så hon hinner hit. Yeeeey.
Sen har hon ännu inte fått tillbaka sitt pass. (Jag får hjärtkappning bara tanken på det)
Ryckten gick att ALLT skulle stängas under 8 dagar från 1-8 okt. Men nu har jag suttit som en galning och sökt, och det ska tydligen inte vara sant, utan det gäller bara 1-3 okt. Men parker och sådant kommer fortfarande att vara öppet under denna tid.
Och sen nu med min lön. Jag har en telefonräkning att betala! Jag vill ha mina pengar! :(

Igår satt jag och planerade vad vi skulle göra när Emelie kommer, sen gick jag iväg och letade hotell tills nästa gäng kommer. Blev dock inte så överdrivet nöjd med hotellrummen, men jag har fortfarande 3 st kvar att titta.


Nu ska jag jobba idag, imorn och på onsdag, sen är jag ledig i några dagar, hur många vet jag inte dock, men det gissar ja på att han snart kommer berätta för mig.


Nu är det sluta på morgon kaffe och att läsa tidningen! (Dricker iof vatten och äter halvgoda baozi men ändå)

Ville bara lägga upp artickeln med den glada busschaffören, för den gjorde min dag! Sicket leende jag fick på läpparna av den, Bra jobbat!

http://www.aftonbladet.se/svenskahjaltar/article5847069.ab 

Att någon har mobbat och sen byter sida är inte att vara en svensk hjälte.. Det är att sprida glädje och vara en sådandär människa. Jag vill absolut åka med honom :)


Nu ska det jobbas. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0