Torsdagssmogg

Ja, idag är då ytterligare en dag med smogg över Beijing.
Nu börjar jag tröttna... Inte för att det varit så många dagar, men det är jobbigt ändå, allt blir så.... Grått. gult something.

Okej. Alltid bra att när man sitter med typ bloggen, tidningen, spindelharpan osv så kommer chefen och ska prata!
Snart börjar jag undra om han ser vad jag gör ;)

Nu är det ju absolut inte att jag sitter och gör det dygnet runt på jobbet, utan jag tog en liten rast. På hrm *host* minuter.


Iallafall. Jag ska träffa Jenny efter jobbet så ska vi ta oss till Yashao och shoppa en peruk till mig och någon klänning till henne :P
Självklart är det Halloween jag pratar om!
Jag ska införskaffa mig en blond peruk (om den inte kostar för mycket)

Det har inte hänt så mycket. För andra gången i världshistorien så skippade jag pubquiz igårkväll.
Stannade hemma, beställde grekiskt, tittade på How I met your mother och funderade på livet.
Har ny lyckats få ihop hela 4 kurser, 2 progam och 4 hobbykurser jag vill gå.

Är det nu såhär att någon utav er där ute är sådära jobbigt rik, så kan ju du få ge mig några kronor så jag kan ta vilken utbildning jag vill. Ok? Bara att säga till.

Nu ska vi köra hårt sista halvtimmen innan jag slutar.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad skoj, då får vi se dej som blond!! SKOJ!

2009-10-29 @ 15:06:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0