Tisdag? Nej Måndag.

Jag har verkligen ingen koll på dagarna just nu.
Känner mig smått förvirrad faktist :)


Martina, Tim, Gun-Marie och Tomas har kommit nu. Eller ja, de kom ju faktist i Lördags, men jag har inte haft tid att skriva efter det :) Men nu har jag tid.

För det första. JAG lyckades installera våran router. JAG!!!
Jag börjar nästan tro att jag är relativt smart? Men bara nästan, och bara börjar ;)
(OBS för er som inte förstår grejjen, Allt stod på kinesiska :))

Annars så har vi hunnit med en sömmerska, sommar palatset, hmm.. åkt tunnelbana :S och området där jag går.
Jag hoppas vi hinner med allt ;) Jodå det kommer vi göra.

Ikväll var vi faktist på IKEA och såg hur det såg ut. Och det var världens bråk mellan några tjejer!!!
De pratade så mycket i falsett att jag inte hade en chans att hänga med i vad de sa (vilket gjorde mig lagom ledsen eftersom jag är så nyfiken) Men Ojoj, Sen började ena tjejen att skriva några riktigt riktigt fula ord :P
Ord jag tyvärr inte kan skriva här, men jag kunde inte låta bli att skratta :D

Tihi!

Imorgon ska vi iallafall till Himmelens tempel och pärlmarknaden. :) Och ev en tygmarknad om Gun-Marie får som hon vill ;) VIlket hon troligen får.

Så vad sydde jag upp hos sömmerskan?
Jag har beställt en skjorta, tunn och kort ärm, och sen har jag även beställt en kjol snäv.. Men hög midja, en aningens nervös över hur det kommer se ut :S Och vet ni?!?!? Det fick jag gratis :D För jag har tagit med så många till sömmerskan nu, så de gav mig det :) Vilket jag passade på att beställa en trekvarts ärmad kavaj i svart för 300 kr. I rätt mysigt tyg, hoppas den blir fin. Tänkte mer ha den typ när man ska vara fin och har någon finklänning på sig.

Annars då?
Inte så mycket att berätta. Jag är så glad att de är här. Ska lägga mig och skriva en massa adress lappar nu sen ska jag sova. Fast jag borde tvätta :S Tvätta + duscha + någon serie seeeen sova.

Jag saknar mina föräldrar.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är avis. Jag vill också sy upp kläder och se allt som den andra i "la familia" får se. Ge dem de största kramarna någonsin och säg att vi tänker på er alla konstant.

Vad jag har förstått av sms:en verkar de nöjda med vad deras guide visar dem.

Kram på er alla!

2009-10-19 @ 19:12:04
Postat av: Anonym

Vilken skräddare går du till? Vart ligger den?

2009-10-20 @ 19:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0