Onsdag och Smogg över Beijing

Idag är en sådandär dag. En såndära dag men inte vet riktigt vad som är fram och bak.
Sitter och jobbar med manualen och insåg att efter 20 sidor så har jag fortfarande 16 sidor kvar...
(Satt och började översätta slutet så jag kunde möta det någonstans på vägen, och bara det var 10 sidor)

Idag har en ny dansk börjat på vårat jobb, jag har inte varit trevlig och presenterat mig än, men det finns ju tid för det med.

Mitt rum ser ut som en katastrof, jag tänker inte gå på pubquiz ikväll, utan gå hem och försökta städa upp och skura golvet.
Skulle ha färgat mitt hår, men jag glömde att ta med pengar, så kan inte köpa någon färg... Om jag inte går ut efteråt, vilket jag vet att jag kommer vara för trött för att göra. :)

Iallafall. Såg en sådandär fin pojk på tunnelbanan idag. Hans enda fel var att han tuggade tuggumi med öppen mun, klarar jag inte riktigt av, Och föresten! När vi talat om tuggumi så har jag varit relativt tuggumifri i snart 1,5 månad! Det är när någon annan bjuder som jag säger ja... Annrs så försöker jag att inte tugga det. 
Anlednig? jag var smått beroende av tuggumi och mådde smått illa när jag inte tuggade på något.

Men nu. TADAAA Borta :D även om jag saknar att ha något starkt, halstabletter osv i Kina är galet äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0