Okey Yeeeeeeeeeeeeeeeeey!!!!!

A big Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!!!


Ok nr 1. Jag har bara ca 5 sidor kvar att översätta i manualen!!!
Sen ska jag bara läsa igenom den 20 gånger, men Yeeeeeeeeeeeey!!


Sen nr 2!!! Jag tog äntligen beslutet och pratade med min chef, Yeeeeeeeeeeeeeeey!!
OCH inga problem att åka hem. Yeeeeeeeey!!

Det vi kommer göra är att jag ska jobba hemifrån :D Och ta emot telefonsamtal och svara på E-mails.

Helena = Jätteglad!!!

Dock ska jag se om jag kan ändra min flygbiljett tills på fredagen. Skulle vara bäst för mig.

Så nu kan jag bara säga såhär. 8/12 eller 11/12 *Lycklig*

Mamma o Pappa?? När kan ni hämta mig?? Vid tåget? ;)


PUSS PÅ ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0