MWAH!

Jag har knappt sovit inatt. Mitt huvud gör otroligt ont och jag kom sent till jobbet.
Försöker äta några Baozi så jag fåt något i magen så jag förhoppningsvis mår mindre illa, men njaa. Det luktar lite för mycket för att vara bra.

Blev iallafall galet trevligt igårkväll!
Jag och Jenny åkte till Yashao (En marknad Martina är väldigt bekant med ;)) Där kom vi snabbt på vad Jenny ska vara utklädd till och det blir prima! :D
Sen lyckades vi skaffa mig ett par svarta linser OCH en blond peruk, Jag ville max ge 200 för båda, men det gick inte eftersom det var så långt hår, såå det slutade på 250 kr...

Men det trevligaste var att vi hittade Robert och Cat inne på marknaden, så efteråt drog vi oss till en fin, alltså JÄTTE fin resturang och åt middag, lite dyrt, men värt det, (jag anser att 78 kr är dyrt för en fin måltid, men det är endast för att jag betalar 10 kr för min middag ananrs)
Efteråt gick vi till Coldstone och åt glass, vilket man var på tok för mätt för.
Men det var trevligt, jättetrevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0