Kramp i vaden!

Nu mina kära vänner kommer det att bli ett bra långt inlägg. Anledningen utav det är att jag:
1. Inte har skrivit på en vecka.
2. Min kompis Emelie har varit i stan och
3. Vad var det som händer under nationaldagen som jag pratade så mycket om??

Okej, det är lika bra att jag börjar där jag slutar.

På onsdagen den 30 så slutade jag kl 12. åkte hem och gjorde lite ditt och datt, b.la städade och för första gången på 1,5 år så missade jag Pubquiz! Ni anar inte hur stor det är, jag har alltid varit där, bara varit en gång som jag var tvungen att gå hem för att jag var sjuk, men annars så ja.

Folk frågade vart jag var?

Iallafall så gick vi ut på kvällen och jag hamande inte i säng förens 4.30 på morgonen och kl 8 skulle jag upp till flygplatsen för att hämta Emelie.

Men jag stod där och väntade, och väntade och... väntade!!
Sen kom det ut en blond/rödhårig tjej med stort leende och shit. Jag blev lite tårögd ;)
Iallafall så visade det sig att hon inte sovit så mycket på planet så vi passade ju bra ihop där.

Vi stannade på flygplatsen i 2 timmar för att titta på det kära nationalfirandet!!
Och ojoj.. Ojoj. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det var konstigt, patetiskt och samtidigt mäktigt. Så galet mycket folk de hade tagit dit, och de måste ha övat som jag vet inte vad! Helt otroligt iallafall.



Veckan som Emelie har varit här har gått fort. Mycket att göra och på inte allt för lång tid, men vi hann med allt i lagom takt.

Nu är det bara 4 dagar kvar sen kommer nästa gäng. Yeeeey!

Jag skämtade igår och sa att jag är glad att få sova själv i min egna säng inatt, men om sanningen ska till så kände jag mig rätt så ensam de minutrarna innan jag däckade. Och vad jag har sovit. Ojojoj.



Nu sitter jag här på jobbet och försöker koncentrera mig. Dock har det hänt så mycket drama på senaste tiden Ojoj så mycket drama. Men med min sambo har det löst sig, men den andra vill jag inte se igen.


Snipp snapp slut, så var lunchrasten sluuuuuut. :)


 Jag saknar min gamla sambo!!!
Jag lillebror och storasyster .D Och jag saknar min Jack!!!

Gå in och titta på min bilddagbok. www.niihm.bilddagboken.se om ni vill se lite på vad som hänt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0