Irriterande människor!

Ja nu är jag ju då smått irriterad. Typ jätteirriterande!!

En tjej har kommenterat en  bild på min tatuering som ligger ute på facebook, sen säger hon att den är felvänd! Och att den rätta ska vara blahablaha!!

Kan du inte denna tjej tänka lite lite LITE innan hon skriver och istället fråga, Är tatueringen tagen i en spegel eftersom tecknena är spegelvända? NEJ NEJ! HOn var bara tvungen att kommentera och säga att den var fel.

IDIOT! Jag säger nog bara det.

Men som tur är har jag världens gulligast kompis Emelie som kommenterade åt mig att den är tagen i en spegel ;)

Hihihi!!

Jag blev lite ledsen förut. Jag sa hejdå till Martina, Tim Tomas och Gun-Marie... Det var smått tråkigt och kändes riktigt konstigt.

Nu är alla mina besök slut för den här gången, får vi se om jag får 2 st som hälsar på mig till våren :)

Nu måste jag sova.

GOnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0