Höst i Beijing

Det är en så underbar dag ute så det knappt är sant.
Visserligen har jag bara varit ute de 15 min jag gick till tunnelbanan och till kontoret, plus de 5 min vi var ute när vi åt lunch...
MEN ÄNDÅ!

Det är Underbart!!

Löven har fallit ner på backen, så igårkväll och imorse gick jag och sparkade i dem, bara för att upptäcka att mina otroligt fula Uggs blev dammiga. Imorse var det även ensådandära frisk luft som man inte kunde sluta andas in! Det blåste lite, men inte farligt, det var kydligt, men inte värre än att man klarade sig med en jeanskjol, leggins långärmat och en kort kavaj + halsduk!

Kände mig otroligt lycklig.

By the way!

Eller nej, jag tar det en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0