Heta Kineser...

Alltså såhär ligger det till.
För 1 år sen så tyckte jag att vissa kineser kunde se bra ut, nu för tiden så säger jag mer, GOSCH!

Det finns vissa som ser så bra ut att hjärtat mitt dör en liten bit var gång man ser dem.
Men för att få er att förstå (vilket ni troligen inte kommer göra ändå) Så tänker jag lägga upp bilder på några kända kineser jag fallit lite smått för ;)

Nr 1 är hetaste pojken någonsing. Förlåt svenska killar, Men han har något ni inte har ;)
Han är flytade/nära flytande i 5 olika språk, gyminstruktös, från en rik familj, 1,80 lång, utbildad i australien, sångare i ett band, skådespelare och även snygg. HA

Han heter iallafall Wu Zun. 吴尊

 Nämnde jag att han är 30 år?

Nr 2 är en hemsk snygg kille han med. Stackars Tom fick sitta med mig på bio när jag var så kär så kär i killen på skärmen. ^^

Nehe.. Nu fick jag inte lägga in en bild på min andra kille.. Jaja :( Jag får återkomma med honom senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0