Härligt blandning av Danska, Engelska, Kinesiska och Svenska.

Som jag sa till Min kära gamla sambo Johanna..
Jag pratar engelska med danskarna, kinesiska på kineserna, sitter och läser danska och skriver på svenska.
Frågan är ju, hur behåller jag vettet?

Enklaste svaret på den, är nog att jag aldrig har haft något ^^

Sitter och lyssnar på samma sång om och om och om igen. Det är en Rolling Stones låt Out of time, Men jag lyssnar på den med härliga Joyside.

Han må inte sjunga som en gud, men jag tror vi alla har kommit fram till att jag anser det är lite charmigt när de inte sjunger som gudar.

Men ja. Idag är det min vän Josh födelsedag, vilket resulterade i att vi var tvugna att stå där nere på Pyro kl 00 och sjunga för honom igår kväll. Jättehärligt tills jag blev bjuden på 3 shots...
Min plan var att gå hem direkt efter jobbet, men nej, jag gick till Pubquiz, för att en tjej ifrån Askersund vad i Beijing och jobbade i 1 vecka. Jaja, vi slutade som 4.a iallafall, tack vare Robert. Ja han svarade på 95% av våra frågor. Jag kunde 5 svar. Inte bra inte bra.

Det var:
Vilken huvudstad ligger närmast norr?
Självklart Islans huvudstad.
Vilkets lands största tidning gjorde en teckning av Mohammet?
Danmark.
Sen några sånger närmare 3 när jag tänker efter.
Sen var det vilka är de 4 bebisarna plus 3 åriga flickan i Rugrats.

Det var någon meeeer. Men jag minns inte.

Iallafall, jag tappade tråden. Så gick vi efteråt till Pyro, men det var för varmt så vi stod utanför tills det var dags att säga grattis.
Då fick jag 3 shots av Natasja, och insåg snabbt att om jag inte går så kommer jag inte orka upp till jobbet imorn, så jag smet ut fort som bara den.

Hem gick jag och somnade lika fort som jag la ner huvudet i kudden.


Suck, jag måste jobba lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0