Härliga texter på Danska och Engelska...

Det tar en stund att jobba igenom texterna på jobbet.
Det är inte direkt att det händer något nytt och spännande efter 3 sidor, nejnej, istället är det något nytt och konstigt som man inte alls förstår.
Jag vet inte hur många gånger jag fått frågat så dumma frågor att de jag jobbar med troligen tycker att jag är knäpp... Huvudsaken är ju att det inte blir fel. Eller hur!!

Jag har gjort klar en manual, och har nu börjat med en annan som bara var ännumera jobbig. Helt otroligt hur mycket knasig text man kan få in på 47 sidor. MWAH!

Igår satt jag och pratade med Rich, vilket har blivit en dagssyssla på jobbet.. Vi slänger iväg lite dumma texter till varandra och försöker hålla den andres humör uppe och hejjar på :) Men efter ett x antal timmar så kom vi fram till att den bruna fula byggnaden som ligger där borta, men lite neonljus osv Där DÄR bor Rich :D

Rich är föresten otroligt het om jag får säga det själv. ;)

Jag börjar bli lite smått nervös att Martina m.fl ska komma. Det börjar slå mig nu att det är dags, att om 3,5 dygn är de här! Då ska jag lega guide igen! Och och jaaa.. Det pirrar en aningens i magen. Men det ska bli så roligt :)

Klarade jag av att gå på 20 olika marknader och pruta åt Emelie i 12 dagar så ska jag väll kunna hantera Gunn-Marie i 10 ;)

Oh ohoh ohohoh!!!

Nu börjar jag föresten bli lite ledsen. Jag läser en så galet bra bok! Men har bara 10 sidor kvar i den, det känns lite tråkigt...

Ska berätta mer om den i ett annat inlägg. För jag har musikquiz med min arbetskamrat, och nu ska jag se hur det går för honom.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag är nog mer nervös än du! Å du, mamma stavar bara med ett n :)kramar!

2009-10-14 @ 15:04:12
Postat av: Anonym

Var snäll Helena! det var sällan så många marknader haha! Martina se till att helna är med när ni sak på marknader för hon e sjukt bra på att få ner priserna! ha det så kul!

2009-10-15 @ 16:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0