Gullig kines!

Jag glömde att berätta dagens höjdpunkt som hände igår! :D

En person vid namn Zhao addade mig på msn. Jaha tänkte jag, det är väll någon på jobbet.

Men sen fanns det ingen bild på människan så jag var tvungen att fråga min kolega Tammy om vem det var.
Och vet ni vem det var?!?!!?

Den otroligt söta kinesen. ^^ MWaah!

Roligt, jatack.

Har nu fått reda på att han jobbar med ett dataprogram som har något att göra med hästar. Helt hysteriskt roligt eftersom han är en sådandära machokille. Hihi. Men jag är inte alls elak om det. Neeejdå.

Yeeeeeeeeeeey!.

Ville bara berätta att det gjorde mig lite glad. ;)

Föresten så kunde jag inte låta bli att stirra på en kille på tunnelbanan idag. Han var så vacker! Säkert någonstans i min ålder. Svårt att avgöra åldern på kineser, men ja. Fina ögon, fin hy, fin hela han.
Sen återstod hela resan med att han tittade på mig och jag tittade på honom bara för att båda skulle undra vad fan det andra höll på med (Han) För jag visste ju vad jag gjorde ;)


Nu slutar jag om 40 min.
Och om 13 timmar står jag på flygplatsen. Hihi

-------

Måste bara lägga till att Zhao är het. Om jag inte sa det förut. NU tog han på sig en kavaj och ja.. *Suckar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0