Guld, silver och rött...

Det är vad jag har på min arm.
Först har jag guldarmbandet som jag fick av farmor och farfar i konfrimationspresent. Eller ja.. Det är äl från farmor, men jag ser det som farfar med, även om han var borta då.
Sen har jag ett silverarmband jag tror jag köpt själv, så troligen har jag fått det ifrån mamma. Det 3dje är en fotkedja jag fick av mamma för många år sen, jag förkortade det och använde det som armband istället.
Sen är det det röda snurrande bandet jag har, väldigt kinesiskt.

Jag är ett år för tidigt, men det året man fyller 24 ska man ha något rött på sig hela året, jag har snart haft mitt konstant i 6 månader, så det får sitta på 1,5 år till :)

Tjejerna på jobbet brukar ofta påpeka att jag har olika halsband osv på mig jämnt och frågar alltid vart jag köpt dem, och oftast så svarar jag, mormor eller farmor.
Jag har en klocka på mig som jag fick efter mormor, sen vet jag inte hur många halsband jag fick efter farmor. Sen har jag även börjat använda den söta skarfen jag fick efter farmor, dendär med röda blommor på.

Idag tror jag att jag har lite feber, inte så hög, men ibland slår det till lite mer. Jag blir varm så jag känner av det i ansiktet, sen nästa sekund är jag jättekall.. Just nu är jag bara varm. Puuh.

Är dock klädd i ett par UGGs idag, ni vet, sånnadära fula, men otrolitg varma och sköna skor!
sen tjocka leggins, jeanskjol (vilket jag är glad att jag köpte fast att jag sa till mor min, jag får INTE köpa någon mer kjol), sen ett långt linne, en långärmad tröjja och sen en kort, kortärmat kofta över den.
Sen när jag fryser sätter jag även på mig halsduken.

Det går verkligen i perioder! Jag gillar inte att frysa.

Jag hade inget vettigt att skriva om idag.

Martina o c.o är just nu på muren och vandrar. Skulle gissa på att de gått ca 2 timmar, så de har nog 2 timmar kvar att gå :) De var nog lite nervösa när de fick hoppa in i bilen imorse. Killen som kör dem är jättegullig, tar lite överpris, men kör o andra sidan bra, och sen som sagt, trevlig.

Nej. Nu tillbaka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0