Goodmorning Starshine!

The earth says hallo!
You twinkle above us, we twinkle below...
Good morning Starshine! You lead us along
my love and me as we sing, our early morning sinin' sing....

Från musikalen Hair om ni inte har sett den. En bra film faktist.

Sitter här på jobbet och grubblar för mig själv. För ca 1 timme sedan mottog jag ett sms där det stod att mina vänner var på flygplatsen och allt hade gått bra, så om någon timme så är de uppe i luften och återvänder hem till Sverige igen... Kan ju inte annat än att känna hur luften går ur en.

Innan jag lämnade dem igår så sa Gun-Marie till mig att jag gärna fick titta på kineserna osv, men att jag får inte skaffa någon som är längre bort än england, om han då tänker flytta till Sverige med mig :)

Tihi!

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga egentligen. Jag satt och surfade runt här om dagen och började läsa lite boggar jag inte sett på länge, sen gick jag in på en länk som en lagt upp. Hamnade på en sida där man skulle gissa ut rätt tecken till texten. Blaha säger jag ju då bara, nu 2 dagar senare och minst, ja mer än 1 timme spenderad på den där sidan så har jag löst 30 tecken. men nudå?

Det var som när jag fick utmaningen av Johanna att få i blocket i hålet, jag klarade 31 av 33 banor, sen tröttnade jag. Men jävlar vad man fick sitta och slita med det.


Det komiska med tecknena var iallafall att jag senare läste aftonbladet och hittade en artickel om Frimurar ordern i Sverige, Precis det som Dan Brown skriver om, och nu vet jag vilka i Askersund som är med i den ;) Kan erkänna att jag sa, WHAT, men lite kul ändå.


Nu är min lunchrast slut så jag ska väll fortsätta med min manual.


Kommentarer
Postat av: Cappe

Helena! när kommer du hem??

du saknas, massor ska du veta

2009-10-27 @ 10:49:38
URL: http://zoegaoverdose.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0