Tröttröttrött

- Hur stavar man plattång?
- p l a t t t å n g.

Minns att jag hört den någongång på bussen. Eller hur var det nu.
Iallafall.

Varför jag kom in på det var för att det blev så många t om man skrev ihop trötttrött

Var på Open mic igårkväll och det var otroligt trevligt.
Jag satt och tog kort på människors olika kroppsdelar. Mjo
Någons rumpa, någons öra. någons näsa osvosv.
Ja ni förstår. Först trodde alla jag var tokig, men helt plötsligt var alla med och poserade för kort :P

Jasså minsann!

Idag är jag så trött att när jag kom till fruktmannen för att köpa äpplen så sa han att jag såg förfärlig ut och undrade om jag var sjuk.
Tack för den. Nej jag har inte sminkat mig idag :P

Förövrigt så är äpplena jag köpte Gigantiska! Det är ju nästan lite löjligt ;)
Och framför allt jättesvårt att äta. Får ju äppelsaft i hela ansiktet när jag biter.

Vet ni vad vet ni vad?!?!
Imorn är det bara en vecka kvar, och därför har jag bestämt att jag får börja packa ikväll. Yeeeey!

Men faktum är att Natasja kommer över så ska vi kolla på en ny film jag har köpt..
New Moon. MOahah! JOhanna vad tycker du om det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0